لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

مورینیو : ‌برایم قهرمانی مهم است نه حفظ رکورد شکست ناپذیری خانگی

  
مرجع خبری رئال مادرید : خوزه مورینیو ، مربی پرتغالی رئال مادرید پیش از بازی با لوانته در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد .
"سرحال هستم . تیم بازیهای مشکلی را داشته اسم و به نظرم به فرم واقعی برگشته ایم . عملکرد تیمم در برابر اسپانیول را دوست داشتم چرا که بازیکنانم نشان دادند که خوب سازماندهی شدند و با تمام وجود خود جنگیدند . این چیزی است که در این مرحله مورد توجه من است ."
"لوانته تیم خطرناکی است . سه بار با آنها در این فصل بازی کرده ایم و فقط یک بار شکستشان داده ایم . آنها روند خوبی داشته اند و اخیرا ویارئال را شکست داده اند . آنها از منطقه سثوط خارج شده اند و خطرناک هستند چرا که روند خوبی داشته اند . کایسدو بازیکن خطرناکی است . او ، استورانی و خوردا در منطقه جریمه خیلی خطرناک هستند . خوب شوت می زنند و قدرت سرزنی بالایی دارند . "
"برایم مهم نیست که رکورد شکست ناپذیری خانگی خود را حفظ کنم . اگر مثلا در بازی فردا تا 15 دقیقه پایانی نتیجه مساوی باشد ، این طور نیست که سعی در حفظ نتیجه داشته باشم تا رکوردم را حفظ کنم . می خواهم که برنده بازی باشم . نمی خواهم که به رکورد ها فکر کنم . نبردن در مقابل حفظ رکورد برایم مفهومی ندارد چرا که رکوردها باعث قهرمانی نمی شوند. "
"در مورد بازی با المپیک لیون هر وقت که زمانش برسد صحبت خواهیم کرد . من در ترکیب تیمم برای بازی فردا دو تغییر خواهم داشت که زیاد مهم نخواهند بود . بدنه تیم مثل همیشه خواهد بود . آلبیول جای په په را می گیرد که اتفاق جدیدی نیست . من فقط می خواهم که از بازیکنی که یک ماه است بازی نکرده محافظت کنم . از سرجیو ، آلبیول ،‌کاروالیو و مارسلو در خط دفاع استفاده خواهم کرد . ریکاردو فیکس است چرا که عادت دارد که هر سه روز یک بازی انجام دهد . تغییراتم کلی نخواهند بود . کریستیانو رونالدو هم بازی خواهد کرد . به نظرم او نیازی به استراحت کردن ندارد چرا که بازیکن قدرتمند و بسیار مهمی برای ماست . وقتی که احساس کنم که نیاز به استراحت دارد ، به او استراحت خواهم داد . "
"بازی برابر لوانته ، مهمترین بازی دوران حرفه ایم است چرا که طبیعتا بازی بعدی مهمترین بازی است . چند روز آتی طبیعتا خیلی مهم خواهند بود چرا که می تواند خیلی سرتوشت ساز باشد . دوران حرفه ایم خیلی طولانی بوده است پس درست نیست که بگویم که چند ماه آینده مهمترین آن است . من صد روز دیگر باید کار کنم و نمی توانم بگویم که اهمیت آن بیشتر از صد روز آغازینم در این فصل است ."
"بازی کردن قبل و بعد از بارسا برای من فرقی ندارد . من دوست داشتم که جمعه بازی کنم ، مثل لیون . سویا دیروز بازی کرد و بازی بعدیش یکشنبه خواهد بود در حالی که پورتو بازی انجام نمی دهد . در آلمان ، فرانسه و ایتالیا هم به تیمهای داخلیشان بیشتر اهمیت می دهند . دوست داشتم که در برابر دپورتیوو ، یکشنبه هفته بعد بازی کنم اما بازیم را شنبه گذاشتند . ترجیح می دادم که روز چهارشنبه با راسینگ بازی کنم اما پنجشنبه گذاشته اند . زیاد برایم فرقی ندارد که قبل یا بعد از بارسلونا بازی کنم ، خودم را گول نمی زنم ."
"علت این که نگذاشتم پدرو لئون به چلسی برود این بود که رفتنش برایش سودی نداشت چرا که آن جا هم مثل این جا نمی توانست فیکس باشد و طبیعتا نه به سود خودش بود ، نه رفتنش به تیم رقیب به سود ما . او جایی در سیستم آنچلوتی نداشت ."
"نیازی نیست که بای امشب لیون را ببینم . آنها تیم خوبی هستند که به ندرت فلسفه اشان را عوض می کنند . شکست دادنشان مشکل است اما شکست دادن ما برای آنها مشکل تر است . "
"این تیم خیلی بزرگ است و هر کسی می تواند بازی کند و طبیعی است که رقابت در خط حمله وجود داشته باشد . اگر هیگوائین برگردد ، شرایط بهتر هم خواهد شد . "   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد