لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

دور رفت مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ : هفته ی سیاه بارسلونا

  
مرجع خبری رئال مادرید : نتایج جالب توجهی در چهار دیدار ابتدایی دور رفت مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ رقم خورد .
دو شب اول مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ ، با اتفاقات جالب و غیر منتظره ای همراه بود . کمتر کسی فکر می کرد که تاتنهام ، شاختار و آرسنال ، سه برنده دور رفت بازیهای مرحله یک هشتم بودند و شالکه بحران زده بتواند که والنسیای یونای امری را متوقف کند .
سه شنبه شب ، شالکه با تک گل رائول گونزالس ، اسطوره رئال مادرید توانست که در مستایا به تساوی 1-1 برسد تا با توجه به ناکامی همیشگی یونای امری در استادیوم های حریف در بازیهای حساس ، شانس زیادی برای صعود به مرحله یک چهارم و شگفتی سازی داشته باشد تا کاپیتان اسبق رئال مادرید همچنان این فرصت را داشته باشد که به رکورد تعداد گلهای چمپیونزلیگی خود بیفزاید و افتخار آفرینی کند .
اما شگفتی بزرگ را تاتنهام رفم زد . تیمی که با اتکا به بازیکنان جوان و پر تلاشی همچون گرت بیل توانسته که از گروه سخت خود صعود کند و حالا پس از در هم کوبیدن اینتر در مرحله گروهی ، نوبت میلان بود که در مقابل آنها زانو بزند . تاتنهام در سن سیرو توانست که با تک گل کراوچ ، تیم آلگری را متوقف کند تا شانس بالایی برای صعود به مرحله یک چهارم پیدا کند .
در شب دوم اما اتفاقات جالب تر بود . رم ، در زمین خود مغلوب تیم شاختار دونتسک اوکراین شد تا یکی دیگر از شگفتی های چمپیونزلیگ امسال رقم بخورد .ژادسون ، آدریانو و داگلاس برای شاختار و رت و منز برای رم گل زدند تا تیم اوکراینی بتواند که با نتیجه 3-2 ، با دست پر به خانه برود .
در دیگر بازی شب دوم نیز ، بارسلونا در حالی که از آرسنال با تک گل ویا پیش افتاده بود ، روی ضعف فنی گواردیولا و تعویض اشتباه این مربی ، بازی برده را با شکست 2-1 عوض کرد تا آرسنال این امید را داشته باشد که در صورت گل نخوردن در نیوکمپ ، بتواند که انتقام شکست سنگین فصل گذشته اش را از بارسلونا بگیرد . دو گل آرسنال را آرشاوین و فن پرسی به ثمر رساندند. مسی ، بازیکن آرژانتینی بارسلونا در این بازی با از دست دادن دو موقعیت مسلم ، شب سیاهی را پشت سر گذاشت تا بارسلونا ، بعد از تساوی سخت برابر گیخون ، با این شکست ، یک هفته سیاه را پشت سر گذاشته باشد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد