لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

انگلیسی ها در اندیشه صید بازیکنان آکادمی رئال

مرجع خبری رئال مادرید : این روزها استعدادیابان زیادی از تیمهای لیگ برتر انگلیس در کمپ تیمهای پایه رئال دیده می شوند .  

http://s2.kimag.es/share/58942070.jpg

 

انگلیسی ها می خواهند که از استعدادهای آکادمی رئال مادرید نهایت بهره را ببرند . شش تیم لیگ برتری در هفته های گذشته در حال جاسوسی در والدبباس برای دید زدن بازیکنان تیمهای پایه رئال بوده اند . استعدادیابان تیمهای تاتنهام ، فولام و لسترسیتی برد یکشنبه کاستیا برابر دپورتیوو ب را از نزدیک دیدند . چند هفته پیش هم نوبت اورتون و بلکبرن بود که از عملکرد ستارگان آکادمی رئال نوت بردارند .
بر اساس گزارشات دریافتی ، بازیکن محبوب آنها موراتا که این روزها روی دور است ، بوده است . فولام از فرصت سفر مورینیو به کراون کوتج در یکشنبه گذشته استفاده کرد تا پیشنهاد غیر رسمی را برای خرید این بازیکن بدهد . آرسنال و منچستر یونایتد هم از دیگر مشتریان این بازیکن هستند که در فصل نقل و انتقالات زمستانی برای خرید او تلاش کردند . ونگر همچنین سارابیا را هم تحت نظر دارد ،‌ بازیکنی که از سال 2007 تا کنون دو بار برای خریدنش تلاش کرده اما ناکام بوده است .
تاتنهام به خوانفران علاقمند شده و بلکبرن (و همچنین فولام) هم سرجیو آگوزا ، بازیکن تیم جوانان را می خواهند . الکس و خسه هم دیگر بازیکنانی بودند که نگاه استعدادیابان را به خود جلب کرده اند .
البته این اولین باری نیست که تیمهای لیگ برتر انگلیس سراغ بازیکنان آکادمی رئال می آیند . لیورپول در سال 2007 ، جراردو ، بازیکن آرژانتینی تیمهای پایه رئال را خرید و تابستان گذشته نیز رودریگو و مارکوس آلونسو به بولتون رفت . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد