لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

نگاهی به آمار ستارگان آکادمی رئال مادرید

مرجع خبری رئال مادرید : آکادمی رئال مادرید مملو از بازیکنان آینده دار است .
سارابیا ، بهترین چپ پای والدبباس و گلزن
این بازیکن که توانایی بازی در پستهای هافبک چپ و هافبک هجومی را دارد ، از سال 2004 به والدبباس آمده و از آینده دار ترین بازیکنان آکادمی به شمار می رود . او تا سال 2013 قرارداد حرفه ای با تیم دارد . یک دفاع چپ خوش تکنیک و ویرانگر است و سابقه کسب جام جهانی با تیم زیر 17 سال اسپانیا را دارد و از بازیکنان کلیدی کاستیا با هشت گل زده است . مورینیو برای اولین بار از او در بازی چمپیونزلیگ با اوسر در زمانی که تیم 3-0 جلو بود استفاده کرد .

خوانفران ، اولین بازیش در تیم اصلی با پلگرینی
یکی از قدیمی ترین های کاستیاست . لائودروپ در سن 19 سالگی فرصت حضور در لالیگا را داد ، بعد از آن راهی تیم ویارئال ب در دسته دوم شد و در رئال مادرید هم اولین بازیش با تیم اصلی را در فصل گذشته در برابر اوساسونا انجام داد و مورینیو نیز از او به عنوان دفاع راست استفاده می کند . به همراه تیم اصلی به لوس آنجلس سفر کرد و در بازی کوپا برابر لوانته نیز برای تیم مورینیو بازی کرد .

سرجیو آخوزا ، هافبک گلزن
او چه در پست هافبک دفاعی و چه در پست هافبک هجومی بازی می کند ، بازیکن خلاقی است و شم گلزنی بالایی هم دارد . با 14 گل زده در تیم جوانان رئال ،‌این تیم را متحول کرده است (پنج بار دو گله کرده است) و با این که در سنت بوی متولد شده ( مثل برادران گسول) ، اما سابقه شش سال حضور در کورنیا پیش از پیوستن به مادرید را دارد .

خسه ، بازیکن خوش تکنیکی که مورد توجه بارساست
در کنار موراتا ، مهاجمی برای آینده است . مهاجمی بسیار خوش تکنیک است که توسط سیکستو آلفونسو ، کاشف پدرو ، به رئال مادرید آورده شده است . در تیم جوانان رئال با زدن 14 گل ، بهترین گلزن است . با این که تنها 17 سال دارد در تیم زیر 19 سال اسپانیا با لوپتگوی حضور دارد . کارانکا اصرار ویژه ای به آوردن او به تصم اصلی دارد و بارسا نیز سخت به دنبال اوست.

موراتا ، مورینیو او را برای 12-2011 می خواهد
ستاره حال حاضر آکادمی است . مورینیو قول داده که او را فصل بعد به تیم اصلی بیاورد . فصل گذشته در تیمهای جوانان رئال 34 گل زد و در تیم توریل کاملا متحول شده است . در شش بازی با مربی جدیدش هشت گل زده است و در روز یکشنبه در عرض 44 دقیقه ، هت تریک کرد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد