لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

فیکس شدن کاکا و استراحت کردن کاروالیو برای بازی با لوانته

مرجع خبری رئال مادرید : مورینیو در اندیشه ایجاد تغییرات در ترکیب تیم برای بازی با لوانته است .
رئال مادرید تمریناتش برای بازی روز شنبه ساعت 22:30 برابر لوانته در سانتیاگو برنابئو را از روز چهارشنبه آغاز کرد تا خستگی بازیکنانش رفع شود اما خوزه مورینیو همچنان بازی با المپیک لیون در ژرلاند در روز چهارشنبه را به خوبی مد نظر دارد و به همین علت برای رویارویی با لوانته در اندیشه استفاده از سیستم چرخشی است .
اولین تغییر ، مربوط به فیکس شدن کاکا خواهد بود . بازیکن برزیلی در کورنیا پرات بازی نکرد و جایش را به مسعود اوزیل داده بود اما احتمال دارد که در بازی با لوانته به جای اوزیل یا دی ماریا بازی کند که البته حالت دوم غیر محتمل تر است چرا که دی ماریا در برابر اسپانیول با تعویض شدنش در دقیقه 2 ، حسابی استراحت کرده است .دیگر تغییر تیم مربوط به فیکس شدن آنتونیو آدان به جای کاپیتان ایکر خواهد بود که این دروازه بان جوان این فرصت را دارد که در مقابل هواداران تیمش فیکس شود .
دیگر تغییر تیم ، مربوط به استفاده از ریکاردو کاروالیو خواهد بود . بازیکن پرتغالی ، استراحت خواهد کرد چرا که در بازی با لیون از عناصر کلیدی خواهد بود . برای جایگزینی او آلبیول و سرجیو راموس گزینه های اصلی هستند و اسکیل گارای ، گزینه کم شانس تر است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد