لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

اسپانیول 0-1 رئال مادرید / با گل مارسلو

مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در یک بازی پر حرف و حدیث به لطف درخشش مارسلو ، فاصله اش را با صدر جدول به پنج امتیاز رساند .

                   

 


رئال مادرید با اندیشه کاهش فاصله تا صدر جدول وارد کورنیا شد اما اخراج شوک آور و زودهنگام کاسیاس باعث شد که جو بازی عوض شود . دی ماریا با آدان تعویض شد تا رئال مادرید بدون راموس و با حضور آربلوایی که این روزها مورینیو را شیفته خود کرده ، با ده بازیکن تلاش خود را آغاز کند . دو موقعیت خوب خدیرا ، جو روانی بازی را به نفع رئال مادرید کرد . پس از آن این مارسلو بود که بی محابا حمله می کرد ، یک تنه خط دفاع اسپانیول را آشفته کرده بود و هر کاری که می خواست با آنها می کرد . این حمله های بی امان او در نهایت پاسخ خود را گرفت و لحظاتی پس از آن که داور پنالتی مسلم بازیکن اسپانیول را نگرفت ، مدافع برزیلی رئال با یک ضربه خوب ، گل اول خودش و تیمش را به ثمر رساند . تا پایان نیمه اول اتفاق خاصی به جز دو توپگیری فوق العاده از آدان و یک موقعیت خوب که توسط آدبایور به هدر رفت ، نیفتاد .
نیمه دوم در حالی اغاز شد که مارسلو ، کاپیتان بازوبندی رئال مادرید که در این بازی الحق شایسته آن بود را به دست کرد . در ادامه بازی ، اسپانیول بیشتر حاکم میدان بود و با توجه به یازده نفره بودن ، سعی می کرد که به رئال مادرید گلی بزند اما عملکرد خوب په په و درخشش دیدنی آدان مانع از آن شد که کایخون و رفقایش حرفی برای گفتن داشته باشند . تا دقایق پایانی روند به همین منوال بود که با ورود لاس به جای اوزیل ، سیستم رئال مادرید مطلقا ضد حمله شد که همین باعث شد که آدبایور صاحب دو موقعیت بسیار خوب شود که بعد از آن که مهاجم توگویی این موقعیت ها را از دست داد ، جای خود را به راموس داد .

نحوه به ثمر رسیدن گل :
1-0 : مارسلو روی پاس کریستیانو از جناح چپ به دروازه اسپانیول نفوذ کرد که از زاویه ای بسته به زیبایی دروازه حریف را گشود .

اسپانیول 0-1 رئال مادرید
گل : مارسلو برای رئال مادرید
بازیکنان اسپانیول : کامنی ، لوپز ، امت ، اینیگو ، چیکو ، بائنا ، مارکز ، کایخون ، وردو ، لوئیز گارسیا و سرجیو گارسیا / تعویضی ها : داتولو ، فونته و آلوارو
بازیکنان رئال مادرید : کاسیاس ، آربلوا ، په په ، کاروالیو ، مارسلو ،‌ژابی ، خدیرا ، دی ماریا ، اوزیل ، رونالدو و آدبایور / تعویضی ها : راموس ، لاس و آدان
داور : ماتئو لاهوز
کارت قرمز : کاسیاس از رئال مادرید
کارت زرد : ژابی و کاروالیو از رئال و امت و چیکا از اسپانیول
استادیوم : کورنیا - ال پرات
آمار بازی‌:
شوت : 12-16 / شوت به چارچوب : 5-11 / توپگیری : 5-10 / کرنر :‌5-9 / خطا : 11-9 / اوت : 34-25 / مالکیت توپ : 63-37 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد