لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

بازگشت په په پس از38روز در حالی که تمدیدقراردادش به بن بست خورده

مرجع خبری رئال مادرید : په په امشب پس از مدتها دوباره در ترکیب رئال بازی خواهد کرد .
په په 38 روز پس از مصدومیتی که در بازی برگشت کوپا برابر لوانته به آن عارض شد ، به میادین باز خواهد گشت ، آن هم در حالی که مذاکرات برای تمدید قراردادش به بن بست خورده است .
مورینیو از حامیان اصلی این مدافع است :" تیم با په په بهتر بازی می کند و در حملات خطرناک تر است . " واقعیت هم این است که با وجود این مدافع پرتغالی ، رئال بیشتر گل زده است . این بازیکن در این فصل در 21 بازی حاضر بوده که تیم با او 54 گل زده است (2.5 گل در هر بازی) در حالی که در 15 بازی که نبوده ، تیم 33 گل زده است (میانگین 2.2) . البته در امور تدافعی بدون په په تیم افت چندانی نداشته است . با او رئال 16 گل خورده (میانگین 0.76) و بدون او نه تا (0.6)
البته اگر این آمار را از تابستان 2007 که په په به رئال پیوست می بینیم که تیم با او بیشتر برده و کمتر گل خورده است . با حضور او در زمین ، درصد بردهای تیم 74.7 درصد بوده است و بدون او ، 60.4 درصد . چه با په په و چه بدون په په ، تیم در هر بازی 2.2 گل زده است .
اما مشکل بزرگ په په مصدومیت ها و محرومیت های فراوانش است . او تنها در 48.3 درصد بازیهای رسمی از زمان پیوستنش به رئال حاضر بوده است . از 16.659 دقیقه ، تنها در 8058 دقیقه حاضر بوده است . یکی از دلایل اصلی عدم تمدید قرارداد این بازیکن بی ثباتی اوست .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد