لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

رونالدو : وقتم را برای جواب دادن به پاندیانی تلف نمی کنم

مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو رونالدو ، مهاجم پرتغالی رئال با تلویزیون اسپانیا مصاحبه کرد .
رونالدو در مصاحبه با آنتن 3 گفت :"هیچ وقت به این فکر نکرده ام که فصل را بدون جام به اتمام می رسانم . "
این بازیکن در مورد بحثی که خوزه مورینیو پیرامون خطاها روی او مطرح کرد نیز گفت :"ما حرفه ای هستیم و می دانیم که فوتبال چطوری است . از این که مرا بزنند ناراحت نمی شوم . "
او افزود :" از زندگی در اسپانیا خیلی خوشحال و راحت هستم . همین طور از مردم ، فوتبال و باشگاه . از چه باید ناراحت باشم ؟‌من کاری را که می خواهم انجام می دهم ، یعنی فوتبال بازی کردن . "
این بازیکن در مورد بارسلونا نیز گفت :" قهرمانی سخت است چرا که آنها حریف قدرتمندی هستند . در نهایت مشخص خواهد شد که کدام تیم بهتر است . در کوپا با اندیشه برد به زمین خواهیم رفت ، اگر این طور نباشد ، بهتر است که در خانه بمانیم . اگر خوش شانس باشیم ، قهرمان خواهیم شد . "
این بازیکن ادامه داد :" لالیگا مشکل تر شده است چرا که هفت امتیاز از بارسلونا عقب هستیم اما در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست و همیشه باید تا آخرین روز جنگید . نمی توانم فکر کنم که آن را از دست داده ای . لالیگا خیلی پر برخورد است . تا آخر خواهیم جنگید . والنسیا و سویا می توانند از بارسلونا امتیاز بگیرند . "
این بازیکن در مورد حرفهایی که پاندیانی پیرامون او مطرح کرد نیز گفت :"‌وقتم را برای این چیزها تلف نمی کنم . " این بازیکن همچنین در مورد مشکلات بازی در خارج از برنابئو گفت :" مردم در خارج از زمین خیلی با تو خوب برخورد می کنند ، اما بیرون آن کلر مشکل است . به هر حال من شیوه خود را عوض نمی کنم ، می خواهند دوست داشته باشند ، می خواهند نداشته باشند . وقتی اشتباهی کنم خودم متوجه می شوم . همیشه می خواهم که به انتقادات گوش دهم و بهتر شوم ، اما خوشحال هستم . من در بهترین باشگاه جهان هستم و بهترین هم تیمی هایی را که می توانم داشته باشم ، در اختیار دارم ."  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد