لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

هماهنگ شدن خیره کننده امانوئل آدبایور با رئال مادرید

 

مرجع خبری رئال مادرید : آدبایور آمار خیره کننده ای را در شروع کارش با رئال داشته است .
امانوئل آدبایور ، دو هفته پیش به طور قرضی تا پایان فصل از منچستر سیتی به رئال مادرید پیوست . او در بازی اولش در برنابئو در برابر سویا در نیمه نهایی کوپا ، اولین گلش برای رئال مادرید را به ثمر رساند . او در دومین بازیش در برنابئو و لالیگا نیز 90 دقیقه در زمین حاضر بود که آخرین گل تیمش را هم به ثمر رساند .
شاید هواداران در ابتدا با خرید او مخالف بودند اما مورینیو به مهاجم توگویی اعتقاد خاصی داشت . اما به نظر می رسد که این مهاجم تنها در عرض دو ماه گذشت از حضورش در رئال مادرید ، توانسته که قلب هواداران را تحت تملک خود در آورد .
شاید هنوز زود باشد که بتوان در مورد آدبایور اظهار نظر کرد اما بدون شک این مهاجم در ماه های آتی عصای دست خوزه مورینیو خواهد بود .
این مهاجم شش فوتی ، شروع خارف العاده ای داشته است ، در عرض تنها 97 دقیقه بازی در برنابئو ، دو گل زده است . ماجرا وقتی عجیب تر می شود که بدانیم که این بازیکن تقریبا تا پیش از پیوستن به رئال ، دو ماه از میادین دور بوده است . هماهنگ شدن او خیلی زودتر از حدی که انتظار می رفت ، زمان برد .
هماهنگی فوق العاده این مهاجم توگویی با باشگاه جدید ، لیگ جدید و شهر جدید ، یادآور خرید لاس دیارا در فصل نقل و انتقالات زمستانی در سال 2009 است که یکی از بهترین خرید های زمستانی رئال تا کنون به شمار می رود . در آن زمان این هافبک فرانسوی را ماکله له جدید می دانستند ، هر چند که در سالهای بعد به مرور دچار افت شد .
در سالهای اخیر ، رئال مادرید خرید های فاجعه باری همچون هونته لار ، کاسانو ، فائوبرت و ... در فصل نقل و انتقالات زمستانی داشت اما باید دید که با گذر زمان ، مانو ، خواهد توانست که به همین روندش ادامه دهد و خواهد توانست که مثل هیگوائین 4 سال پیش ، یک خرید موفق در خط حمله در زمستان باشد یا خیر .
آدبایور در سیتی زیاد مورد احترام نبود اما در رئال مادرید همه بازیکنان روی او حساب می کنند و مورینیو نیز روی این مهاجم توگویی حساب ویژه ای باز کرده است . به هر حال گذر زمان مشخص خواهد کرد که آدبایور خرید مناسبی بوده است یا خیر .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد