لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

روزنامه مارکا نوشت : په په در یک قدمی خروج از رئال مادرید

مرجع خبری رئال مادرید : در شرایط فعلی بعید است که په په بتواند به کار با رئال مادرید در آینده ادامه دهد .
آینده په په در رئال مادرید ، سیاه تر از همیشه شده است . این مدافع پرتغالی ف در آستانه جدایی از رئال ماردید قرار گرفته است . مذاکرات برای تمدید قرارداد به بن بست خورده است و هیچ گره ای باز شدنی نیست . هیچ کدام از دو طرف از خواسته های خود کوتاه نمی آیند و هم په په و هم در رئال مادرید کم کم باور کرده اند که قرارداد بازیکن پرتغالی 30 ژوئن 2012 به اتمام خواهد رسید و تمدید نخواهد شد .
طرفین ماه هاست که در حال مذاکره هستند اما هیچ نتیجه ای حاصل نشده است . مشکل اصلی برای تمدید قرارداد ، دستمزد درخواستی و پیشنهادی دو طرف است . په په سالی 4.5 میلیون یورو می خواهد و رئال مادرید حاضر نیست که از 3.5 میلیون بالاتر بیاید .
از طرفی دیگر ،‌په په و فلورنتینو پرز اصلا رابطه خوبی با یکدیگر ندارند . آنها مدتی پیش مکالمه ای جنجالی با یکدیگر داشته اند که همین قضیه ، بازیکن پرتغالی را از رئال مادرید دور کرده است .
فلورنتینو ، در صحبتی با په په از او خواست که هر چه زودتر قراردادش را تمدید کند اما مدافع پرتغالی پاسخ داد :" آقای مدیر ، خود شما هم تمایل چندانی برای تمدید قرارداد با من نداری . " اما پرز با اشاره به مصدومیت این بازیکن در فصل گذشته گفت :" اما تو خیلی پول می خواهی ، علاوه بر آن ، بیش از حد مصدوم می شوی ، در بازیهای زیادی نیستی ، یک بار هم که به خاطر زدن کاسکرو ، 10 بازی محروم شدی " په په از این صحبتها مشخصا ناراحت شد و پاسخ داد :" من بازیهای زیادی را نیستم ؟ بازیکنان دیگر چند تا بازی را نیستند ؟" و این پایان صحبتشان بود .
البته این اولین و آخرین بحث نبود که پیش آمد . دیگر مبحث جنجالی میان په په و رئال مادرید مربوط به این قضیه بود که بازیکن ، از این که بعد از مصدومیتش باشگاه زیاد او را تحویل نگرفته است و حاضر نشده که تا زمان بازگشتش ، قراردادش را تمدید کند ، ناراضی است .
تقریبا یک سال و نیم دیگر ، قرارداد په په به اتمام خواهد رسید و نه خود بازریکن و نه رئال مادرید در اندیشه تمدید قرارداد نیستند ، پس باید مدافع پرتغالی را رفتنی دانست . برخی از زبان او شنیده اند :" خیلی متاسفام که چاره ای به جز ترک رئال مادرید ندارم . " خود بازیکن می داند که کارش به بن بست خورده است ، نه باشگاه حاضر است کوتاه بیاید و نه او و وکیلش ، پس به توافق رسیدن غیرممکن به نظر می رسد .
هر طرف حق را به خود می دهند . بازیکن پرتغالی اعتقاد دارد که باشگاه های دیگر حاضرند که خیلی بیشتر از اینها را برای دستمزد به او بپردازند . به طور مثال ، سیتی یکی از مشتریان سرسخت بازیکن پرتغالی است و حاضر است که چندین برابر دستمزد درخواستی او از رئال را بپردازد . په په دوست دارد که در میان دستمزدهای بازیکنان رئال ، دستمزد مناسبی را بگیرد . او اعتقاد دارد که به جز کریستیانو ، کاکا ،‌کاسیاس ، بنزما و ژابی ، بازیکنان دیگر ،‌نسبت به او برتری خاصی ندارند و باید هم سطح آنها دستمزد دریافت کند .
باشگاه اما حاضر نیست که به خواسته بازیکن پرتغالی تن بدهد و با ساز او برقصد . آنها اعتقاد دارند که در صورت رفتن په په هم سرجیو راموس به خوبی می تواند که جای او را در مرکز خط دفاع پر کند . البته در آن صورت آنها سراغ خرید یک ستاره بزرگ در پست دفاع راست خواهند رفت . در این صورت ، کاروالیو ، گارای و آلبیول ،‌در کنار راموس ، مرکز خط دفاع را تا چند فصل آینده بیمه خواهند کرد .
البته با این که فقط یک سال و نیم از قرارداد په په باقی مانده است ، احتمال جدایی په په در تابستان از رئال کم نیست ،‌به خصوص آن که اگر پیشنهاد خیلی خوبی داشته باشد . به هر حال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ، په په در ژانویه 2012 ، یعنی یک سال دیگر بازیکن آزاد خواهد بود که آینده را به دست خودش رقم بزند ،‌چرا که هیچ کدام از طرفین در حال حاضر ، نمی خواهند از مواضعشان کوتاه بیایند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد