لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

تیتر روزنامه های آس و مارکا در پنجشنبه ، 12 اسفند 1389

http://s2.kimag.es/share/10243529.jpg

 

پلگرینی :"‌رئال مادرید با من بهترین لالیگای تاریخش را داشت "
بازگشت مانولو و رکوردش
96 امتیاز = 0 لالیگا
مورینیو :" اگر من از رئال مادرید اخراج شوم ، مربی مالاگا نمی شوم ، به یک تیم بزرگ در ایتالیا یا انگلیس می روم "
پلگرینی :"سعی کردم که ارزشهای باشگاه را حفظ کنم ، حالا وظیفه من نیست که تصمیم بگیرم که آنها چه کار می کنند"
00:30 : رئال مادرید - مالاگا
کاکا نیمکت نشین ، آدبایور جانشین بنزما ، راموس دفاع وسط
گل رائول شالکه را به فینال جام حذفی آلمان رساند 

http://s2.kimag.es/share/62145154.jpg 

بازگشت پلگرینی ، طوفان به راه انداخت 
حمله آتشین مورینیو به مالاگا
پاسخ دادن به این نحو که "اگر من از رئال مادرید اخراج شوم ، مربی مالاگا نمی شوم " با ناراحتی مالاگایی ها همراه بود و رئیس هیئت مدیره مالاگا او را "دلقک " خواند
در همان کنفرانسی ، یک خبرنگار را دو بار "متقلب" خواند و بعد سه بار غذرخواهی کرد
رائول بایرن را از جام حذفی اوت کرد
گل او ، شالکه را به فینال در برابر دویسبورگ رساند  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد