لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

بایستا : لوانته روی کاغذ سه ، چهار گل عقب است

مرجع خبری رئال مادرید : گلزن اسبق لوانته در مورد بازی امشب تیمش با رئال صحبت کرد .
سالوا بایستا ، این افتخار را داشته که تنها بازیکن تاریخ لوانته باشد که گل پیروزی بخش تیمش را در برنابئو می زند . در فصل 07-2006 ، تک گل او از روی نقطه پنالتی به رئال مادرید باعث شد که لوانته به تنها پیروزی تاریخ خود در زمین رئال مادرید دست یابد . او در حال حاضز از فوتبال بازنشسته شده و آماده مربیگری می شود .
این آقای گل سابق لیگ اسپانیا در مورد یک هفته پیش از آن که برای تیمش تاریخ سازی کند ، گفت :" در طول هفته ، آبل رسینو ، مربی ما سعی کرد که به ما القا کند که می توانیم با یک بازی خوب برنده باشیم . ما هم آن قدر به خودمان این قضیه را تلقین کردیم که توانستیم که یک بازی فوق العاده انجام دهیم . برای برد در آن جا باید خیلی حواس جمع بود و شانس داشت . ما داشتیم چرا که رئال مادرید موقعیت های زیادی داشت و گل نزد ."
او افزود :" آن بازی خیلی تاریخی بود چرا که برای اولین بار در برنابئو ، لوانته توانست که برنده شود . برای تیم و باشگاه آن روز خیلی احساسی زیبا بود . طبیعتا برای رئال هم خیلی سخت بود که در خانه اش مغلوب تیمی همچون لوانته شود . البته راستش را بخواهید همین الانش هم روی کاغذ ، رئال مادرید سه چهار گل از لوانته پیش است . "
او در پایان در مورد خوزه مورینیو گفت :" او مربی بزرگ است ، شخصا خیلی شخصیت و استراتژی های او را دوست دارم . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد