لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

کاسیاس : از 12 سالگی می دانستم به تیم اصلی می رسم

 

 

مرجع خبری رئال مادرید : مصاحبه ویژه ایکر کاسیاس با رئال مادرید تی وی ، امشب برای مادریدیستاها پخش خواهد شد .
 

ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید ، امشب میهمان برنامه جدید رئال مادرید تی وی که منحصر به سوالات خصوصی از اعضای رئال مادرید اس خواهد بود . کاسیاس در بخشی از این مصاحبه می گوید :"‌از وقتی که 12 ، 13 ساله بودم می دانستم که به تیم اصلی می رسم . همان موقع که بازیهای رئال در برنابئو را می دیدم این حس را داشتم که روزی در این جا خواهد بود . "
کاسیاس به بیننده ها در مورد راهی که او را به این جا رساند می گوید :" رسیدن به تیم اصلی آسان نبود . رئال مادرید باشگاه بسیار بزرگی است و همین طور هر چیزی که دور توست . شاید خیلی خوش شانس بوده ام که توانسته ام که به رئال مادرید برسم و بتوانم که از کودکی ارزشهای این باشگاه را درک کنم . اما حقیقتا کار سختی است که بتوان به خود قهماند که رئال مادرید چقدر عظمت دارد . "
 

او در مورد شرایط تیم نیز می گوید :" کار در تیم بسیار جوانی همچون ما آسان نیست .در واقع من با 29 سال سن ، دومین بازیکن جوان تیم هستم و این که ما در هر سه تورنمنت حاضر هستیم خیلی خوب است و نشان می دهد که ما تیمی هستیم که تا سالها باقی می ماند . "
این دروازه بان در مورد شایعاتی که پیرامون تیم مطرح است نیز گفت :" توجهات به رئال ماردید خیلی زیاد است . در روز بازی با مایورکا ، با مارسلو یک درگیری لفظی کوچک داشتم و بعد از آن هم هیچ اتفاقی نیفتاد . شاید با کریستیانو هم همین طور بوده باشد . این فقط یک صحبت ساده بود و نه هیچ چیز دیگر . رابطه خوبی با هم داریم و هیچ باند بازی در تیم وجود ندارد . فکر کنم افرادی که می بینند چنین جو خوبی در تیم حاکم است می خواهند آن را تخریب کنند ." 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد