لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

گوتی : دوست داشتم در این رئال مادرید بازی کنم

مرجع خبری رئال مادرید : گوتی در مورد شرایط رئال مادرید و خودش با رادیو مصاحبه کرد .
خوزه ماریا گوتیرز "گوتی ، دیشب در استانبول ، میزبان خبرنگار رادیوی اسپانیا بود تا در مورد مسائل مختلفی صحبت کند . او در مورد آینده خودش گفت :" دوست دارم که مربی شوم ، این مهمترین چیزی است که ذهنم را به ن معطوف کرده ام . این را به خورخه والدانو هم گفته ام و دوست دارم که مربی تیمهای پایه رئال شوم ، ایده های خوبی برای آکادمی دارم . "
این بازیکن سابق رئال مادرید گفت که دلش برای باشگاه سابقش تنگ شده است . او البته گفت که نمی تواند بین والدانو و مورینیو یکی را انتخاب کند چرا که "هر دویشان را دوست دارم . اولین بازیم را با والدانو انجام دادم و مورینیو هم یکی از بهترین مربیان جهان است . انتخاب بین یکی از آنها سخت است . "
گوتی البته فاش کرد که دوست داشت که در این رئال مادرید باشد :" بله ، دوست داشتم که بازی کنم . با این خرید ها و این مربی تیم عالی شده است . با مورینیو می توانستم خیلی بازی کنم ."
شماره 14 سابق رئال مادرید سپس در مورد اعضای تیم صحبت کرده است و گفت که مارسلو ، با آمدن مورینیو "خیلی خوب عمل کرده است . او می داند که چطور بازیکنان را رهبری کند . خیلی در بازیهای تیم تاثیری دارد و در سمت خودش عالی کار می کند . "
او سپس به تمجید از خط حمله رئال پرداخت :" اوزیل و دی ماریا خیلی سورپرایز کننده بودند ، به خوبی هماهنگ شده اند و کمک زیادی به این تیم کرده اند . رئال مادرید نیاز دیگری به خرید در خط حمله ندارد بلکه این تیم باید سالها در کنار مربی که به آن اعتماد دارد ،‌کار کند . "
گوتی سپس به ابراز نگرانی های خود در مورد آکادمی تیم پرداخت :" اوزیل از وردر آمده ، دی ماریا از بنفیکا و ... اما بارسلونا از آکادمیش استفاده می کند و از این منظر از رئال مادرید بهتر است . زمانی رئال مادرید بهترین آکادمی را داشت اما اتفاقاتی باعث افت آن شد ."
گوتی در بخش آسیایی استانبول زندگی می کند . به تنهایی در خانه اش بسر می برد و در مورد زندگی خود می گوید :" ساعت نه صبح بیدار می شوم ، با هم صبحانه می خوریم و ساعت 10 تمرین می کنیم . بعد ناهار می خوریم . غذاهای ترکیه ای خیلی پر و پیمان هستند اما دوستشان دارم . بعد از آن هم کمی در اینترنت چرخ می زنم ، گیتار می زنم و فیلم می بینم . "  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد