لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

موج جدید حملات فدراسیون فوتبال اسپانیا به رئال مادرید و مورینیو

مرجع خبری رئال مادرید : باند بازی در فدراسیون فوتبال اسپانیا به اوج خود رسیده است .
گاسپار روزتی و آنتونیو دومینگو مونیز اعضای سازمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال اسپانیا ، در پی تساوی اسپاورتینگ برابر بارسلونا ، موج جدیدی از حملات را به رئال مادرید و خوزه مورینیو آغاز کرده اند . این دو در صفحات شخصی خود در توئیتر ، دیدگاه های جدیدی را ابراز داشته اند .
گاسپار روزتی ، مدیر رسانه ای فدراسیون نوشته است :" داوید ویا از نظر شخصیتی قابل ستایش است و از نظر بازی ،‌استثنایی است . آنهایی که او را نخواستند بخرند ، باید خجالت بکشند."
البته او ساعاتی بعد این گونه حرفش را اصلاح کرد :"‌در مورد نظرم پیرامون خرید ویا ، منظورم دو نفری بود که در سال 2008 در این زمینه اشتباه کردند ، فبلا هم در موردش گفته بودم . " و ساعاتی بعد هم به قول خودش آخرین کامنتش را در توئیترش نوشت :" هیچ گاه در این مدت زمان کم این همه توهین به من نشده بود . فکر می کنم که دورانم در توئیتر تمام شده است ، از تمام کسانی که از من حمایت کردند سپاسگزارم . "
اما مدتی بعد ،‌کامنت جدیدی را گذاشت :" می دانم که بخشی از دست های پشت پرده قصد حذف من را دارند . " و 45 دقیقه بعد افزود :" سایت آس را ببینید ، آنها نظر شخصی ممن را موضع فدراسیون فوتبال گرفته اند تا به اهداف دیگری برسند . " و ساعاتی بعد این کامنت را ویرایش کرد :" اول از همه این لاسکستا بود که به حریم شخصی من تجاوز کرد . توئیتر مال شخص من است ، نه فدراسیون فوتبال اسپانیا . آنها قصد سوء برداشت از این قضیه را دارند . " و بعد از آن افزود :" نظر شخصی من مبرا از فدراسیون فوتبال اسپانیاست . "
آنتونیو دومینگو مونیز نیز به پرسیادو به خاطر حمله اش به مورینیو تجلیل کرده است :" آفرین پرسیادو ، تو با تمام وجودت بازی کردی تا دهان بعضی ها را ببندی . "
در حال حاضر هر دو اکانت بسته شده است و فقط چند نفر خاص توان مشاهده آن را دارند  

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد