لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

طنز : تاکتیک آینه ای برای کریستیانو !

مرجع خبری رئال مادرید : برنامه "کراکویا" برنامه ایست که با دیدگاهی طنز به مسائل فوتبال اسپانیا نگاه می کند . از این پس در نظر داریم که بخشهایی از آن را که مربوط به رئال مادرید است ، گهگاهی تقدیم حضورتان کنیم .

لینک دانلود ویدیو : مدیافایر / مگا آپلود / فورشیرد  

 

http://s2.kimag.es/share/37471354.jpg 

سرجیو راموس : مربی ، من امروز چرا بازی نمی کنم ؟
خوزه مورینیو : چون که زیادی کارت داری .
راموس : کارت زیاد دارم ؟ کی گفته ؟  من هیچ کارتی ندارم ، همه آنها دست داور است .
کریم بنزما : مربی ، مربی ، چطور شده که من بازی نمی کنم ؟
مورینیو : چون که تو اشتباه زیاد داری ، به قول یارو گفتنی ، گند زدی !
سرجیو راموس : مربی ، کریستیانو را ببین ، چه کار می کند ؟
رونالدو : تو کی هستی ؟ چقدر پول می گیری ؟ مطمئنم که 200 میلیون یورو در بانک نداری (Banco در زبان اسپانیولی)
راموس : کریستیانو هم مثل فلورنتینو است . مدیر هم میلیون ها روی نیمکت دارد (باز هم banco به زبان اسپانیولی - اشاره به بنزما) گرفتی کریم ؟ ها ها ، اسمت کریم است ، مثل "کریمیسمو" (مثل "carismo" به معنی خیلی گران در زبان اسپانیایی تلفظ می شود)
راموس / بنزما / مورینیو : پاس بده ، کریستیانو ! شوت کن ! چه کار می کنی ؟
رونالدو : می خواهم هت تریک کنم تا حال مسی احمق را بگیرم . نمی توانم باور کنم که او پی چی چی را ببرد!
مورینیو : من یک راهکار دارم ، تاکتیک آینه ای . بچه ها بیایید این جا .باید این آینده ها را جلوی صورتتان بگیرید ، وقتی کریستیانو شما را ببیند ، فکر می کند که خودش را می بیند و به شما پاس می دهد .عجله کنید ،  دارد می آید .
رونالدو : چه بازیکن با حالی ! این دی استفانوی قرن 21 است ! اوه ، یه بوس میدی ؟!
مورینیو : نه !! نه ، نه ، نباید بوس بدی ، تو باید توپ بدی ! برو و به یکی از آنها پاس بده !
رونالدو : البته !
مورینیو : باشه ، بازی کن ، برو برو برو!
مورینیو : آن صدای وحشتناک چی بود ؟
مورینیو : هیچی مربی . لوئیز کانوت در حال شروع کردن پونتو پلوتا است .
بنزما : مربی کانالس را هم جلوتر از من فرستاده است ، من هم می خواهم که مثل مصری ها خودسوزی کنم .
راموس : نه ، نکن . "جارو برقی " امروز خراب می کند و گل نخواهد زد . هی کریستیانو ، خدا را شکر امروز بردیم .
رونالدو : نه ، از خدا تشکر نکن ، از من تشکر کن . هر چهار گل را من زدم .
راموس : چی ؟ تو مثل اوزیل همه چیز را دو تا می بینی ؟ تو چهار گل نزدی ، بلکه ... دو تا زدی .
رونالدو : من چهار گل زدم چرا که همه بازیکنان صورتشان مثل من بود و هر چهار گل را من زده ام.
مورینیو : حق با اوست ، راست می گوید ، هر چهار گل را او زده است .
راموس : چرا از او طوری دفاع می کنی که انگار بابا بزرگش هستی ؟
مورینیو : چون که من ... بابابزرگش هستم .
رونالدو : مرسی ، پاپا .
مورینیو :‌حالا ببخشید ، فلورنتینو می خواهد که در دفترش مرا ببیند . 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد