لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

رئال مادرید بیش از هر تیم دیگری در زمین اسپانیول گل زده است

مرجع خبری رئال مادرید : نگاهی به آماری که رئال در بازیهایش با اسپانیول داشته می اندازیم .
رئال مادرید باید روز یکشنبه از سری مسابقات لالیگا به مصاف اسپانیول برود ، تیمی که در ده سال گذشته آمار خوبی در خانه اش داشته است و در دهه گذشته ، فقط یک بار در خانه این تیم با شکست بدرقه شده است .
این دو تیم در رقابت و مخالفت با بارسلونا ، با یکدیگر مشترک هستند که البته آمار رئال در سالهای گذشته در خانه این تیم قابل قبول بوده است .
رئال مادرید در طول تاریخ ، بیشترین تعداد گلها را در میان تیمهای لالیگا ، در خانه اسپانیول به ثمر رسانده است .
اگر آمار تیمی را کنار بگذاریم ، به یک نکته جالب برای بازی یکشنبه بر می خوریم و آن هم این است که بنزما تنها گل لالیگایی خود در دور رفت را در برابر اسپانیول به ثمر رسانده است . بازیکن فرانسوی در لالیگای این فصل در کل بازیها دو گل زده است که با رکورد بازیکنانی همچون کاروالیو و کاکا برابری می کند .
اسپانیول همچنین در سه بازی اخیر خود برابر رئال مادرید ، با نتیجه 3-0 شکست خورده است که نشان از برتری قاطع رئال مادرید نسبت به حریف آینده اش ، در بازیهای اخیر دارد .
تیم کاتالانی ، پس از بردن هفت بازی خانگی پیاپی در دور رفت لالیگا ، از سه بازی اخیر خود ، در دو تا شکست خورده است که باعث شده کمی عملکردشان دچار افت شود . از طرفی رئال مادرید نیز از دو بازی خانگی اخیر خود ، یکی را مساوی کرده و دو تا را باخته تا این باعث امیدواری بیشتر اسپانیول شود .
به این آمار ، باید این رکورد را هم اضافه کرد که کاسیاس از شش بازی اخیر ، فقط یک بار توانسته که در یک بازی کامل دروازه اش را بسته نگه دارد که آمار خوبی برای کاپیتان رئال به شمار نمی رود .
به هر حال ، زدن گل اول در این بازی اهمیت فراوانی دارد چرا که تیم مورینیو هر گاه که در این فصل گل اول را زده ، برنده شده است .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد