لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

200 میلیون یورو برای خرید و 100 میلیون یورو برای فروش در تابستان

مرجع خبری رئال مادرید : فلورنتینو برنامه های ویژه ای برای فصل بعد دارد .
رئال مادرید کار خود را برای فصل آینده از حالا آغاز کرده است . فلورنتینو پرز برنامه ای ویژه را برای خریدهای فصل بعد تدارک دیده است .
نام سه بازیکن بیش از بقیه به گوش می رسد (سسک ، یورنته و آگرو) و بسیاری هم قرار است که بروند . آمار اولیه نشام می دهد که رئال مادرید 200 میلیون یورو خواهد خرید و 100 میلیون یورو نیز صرف فروش ها خواهد کرد .
البته این آمار یک حساب و کتاب سر انگشتی است و شاید نشود به آن اتکا کرد اما آن طور که مشخص است ، رئال مادرید باید در حدود چنین ارقامی را در فصل آینده خرج و دریافت کند . رئال مادرید برای سسک فابرگاس 60 میلیون یورو می خواهد بپردازد ، قیمت های فسخ قرارداد یورنته و آگرو نیز به ترتیب 36 و 45 میلیون یوروست . یعنی در مجموع برای سه خرید ،‌باید 186 میلیون یورو پرداخته شود .
به این ها باید خرید یک مدافع در صورت ناکامی در راه تمدید قرارداد په په را هم اضافه کرد که این قضیه یکی از درخواست های ویژه مورینیو برای فصل بعد خواهد بود .
همچنین رئال مادرید در حدود 15 میلیون یورو هم برای حفظ آدبایور باید بپردازد و 5 میلیون هم برای بازگرداندن پارخو باید صرف شود که بدین ترتیب ، در مجموع رئال چیزی در حدود 200 میلیون یورو را صرف خرید بازیکن خواهد کرد .
البته با توجه به شمار زیاد بازیکنانی که در رئال وجود دارند ، فلورنتینو پرز باید تنی چند از بازیکنان را هم به فروش برساند . در این مورد ، گزینه های زیادی وجود دارند . برخی از بازیکنانی که احتمال فروششان هست ، بدین ترتیب هستند :
کاکا با 40 ، بنزما با 30 ، په په با 30 ، گارای ،‌با 6 ، لاس با 15 ، گاگو با 10 ، گرانرو با 6 ، پدرو لئون با 6 و کانالس با 6 میلیون یورو ،‌ گزینه هایی هستند که احتمال فروششان هست .
اگر همه این بازیکنان به فروش برسند ، چیزی در حدود 150 میلیون به رئال خواهد رسید ، اما طبیعتا ، فقط بخشی از آنها به فروش خواهند رفت .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد