لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

اوزیل : کریستین خارق العاده است و کمک زیادی به من می کند

مرجع خبری رئال مادرید : مسعود اوزیل ، پیش از بازی با اسپانیول با سایت رسمی رئال مادرید مصاحبه کرد .
رئال مادرید آخر این هفته در بارسلونا به مصاف اسپانیول خواهد رفت ، از این بازی چه انتظاری داری ؟
بازی بسیار مشکلی خواهد بود . هر تیمی که برابر رئال قرار می گیرد ، بهترین بازی خود را ارائه می دهد . آنها تمام تلاش خود را انجام خواهند داد اما ما هم باید سعی کنیم که بازی خود را ارائه دهیم و زود به گل برسیم . مطمئنم که اگر به گل برسیم ، بازی را خواهیم برد .

اسپانیول در خانه خوب کار می کند ، آنها در جدول ششم هستند و طبیعتا خوب هم گل می زنند . چطور می خواهید جلوی آنها کار کنید؟
هدف اصلی ما کسب سه امتیاز است ، هر چند که می دانیم که آنها تیم قدرتمندی هستند . ما بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب داریم و با تمام وجود برای کسب برد تلاش خواهیم کرد .

کریستیانو رونالدو آقای گل است و تو هم چه بیرون و چه درون زمین رابطه خوبی با او داری . می توانی ارتباطت با او را تشریح کنی ؟‌غریزی است ؟
همه می دانند که رابطه بسیار خوبی با هم داریم . او به من خیلی لطف داشته و از زمانی که آمده ام ، کمک زیادی به من کرده است .او فرد خارق العاده ایست . بازیکن بسیار مهمی در تیم است . گلهای زیادی زده است و تمام انرژیش را برای کسب برد توسط تیم می گذارد . حقیقتا خیلی خوشحالم که می توانم در کنار او بازی کنم .

تو و سامی خدیرا هم روابط خوبی دارید چرا که هر دو آلمانی هستید ، او در راه بیشتر هماهنگ شدن با رئال مادرید به تو کمک کرده است ؟
او این انتقال را خیلی آسان تر کرد چرا که با هم به مادرید آمدیم . همدیگر را از قبل و از زمان حضورمان در تیم ملی آلمان خوب می شناختیم و او حامی بسیار خوبی بود .زمان زیادی را با هم بوده ایم و خیلی خوش شانس هستم که او هم در این جاست .

در این فصل 12 پاس گل دادی و نه گل زدی . به نظر می رسد که پاس گل دادن را خیلی دوست داری .
من هم از گلزنی و هم از پاس گل دادن خیلی لذت می برم . هر دوی آنها به یک اندازه برای من رضایت بخش هستند و من همیشه وقتی که می توانم به هم تیمی هایم کمک کنم که گل بزنند ، در فضا به سر می برم .

دیدیم که چند هفته پیش ، لوگوی باشگاه که روی سینه ات بود را بوسیدی ، رئال مادرید چه مفهومی برای تو دارد ؟ این لحظه خیلی مهمی برای مادریدیستاها بود .
من برای رئال مادرید بازی می کنم و خود را خیلی به این تیم نزدیک می دانم . من بخشی از این تیم هستم و می خواستم که رضایتم را از حضور در این جا ابراز کنم . برنامه ای برای آن نداشتم ، اتفاقی بود .


در پایان ، یک هم تیمی جدید پیدا کرده ای ، امانوئل آدبایور که چند هقته پیش به رئال مادرید پیوست ، نظرت در مورد بازی او چیست ؟
او در انگلیس گلهای زیادی به ثمر رسانده است . مهاجم با کلاسی است و او را از ابتدا خوب شناختیم و او هم تیم را به خوبی درک کرد . او یک فرد فوق العاده است و من خیلی خوشحالم که او را در تیم داریم . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد