لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

ترکیب ایده آل خط حمله برای بازی با اسپانیول:بنزما ،آدبایور یا...

مرجع خبری رئال مادرید : سه کارشناس مارکا ، به بررسی احتمالات ممکن برای ترکیب خط حمله رئال در برابر اسپانیول پرداختند .
سانتیاگو سیگرو : بنزما
آنهایی که بازی روز چهارشنبه فرانسه و برزیل را دیده باشند ، نمی توانند تردید کنند که بنزما باید فیکس باشد . نه تنها در این رئال مادرید ، بلکه این بازیکن در هر تیم دیگری در جهان می تواند فیکس باشد چرا که به ندرت می توان مهاجمی با سطح فوتبال او پیدا کرد . من اطمینان دارم که بنزما در رئال ماردید خواهد درخشید . بعد از صرف 36 میلیون یورو ، احمقانه است که او را رفتنی بدانیم . مورینیو در این بازی به گل احتیاج دارد . اما سوال این جاست که چرا بنزما شماره ن=* نباشد ؟ او مهاجمی است که خیلی در حرکات تیمی شرکت می کند و گلهای مهمی می زند . سریع فکر می کند ،‌می تواند در جناحین بازی کند و زوج ایده آلی در کنار کریستیانو است . مطمئنا این گربه ناز ، می تواند که کم کم حملات خطرناکی از خود بروز دهد .

مانوئل مالاگون : آدبایور
آدبایور باید بتواند که باز هم فیکس باشد چرا که نشان داده که به شدت از بنزما گلزن تر است . مهاجم توگویی در سه بازی ، دو گل زده است ، به اندازه کل گلهایی که بازیکن فرانسوی در لالیگای این فصل زده است . آدبایور حضور موثر تر و بهتری در محوطه جریمه دارد و این همان چیزی است که مورینوی می خواهد . بنزما شاید بیشتر در خدمت تیم باشد اما مربی پرتغالی علاقه ای به این کار ندارد . او یک بازیکن گلزن و سریع می خواهد که بتواند فرار کند و بتواند با کمترین ضربه ممکن ، گلزنی کند . همان طور که او در تابستان ترجیح داد که به جای دی ماریا ، سیلوا را بخرد . این تیم به آدبایور خیلی بیشتر نیاز دارد تا بنزما . او بازیکنی است که خیلی سرزن است ، در حالی که بنزما به هیچ وجه در این زمینه توانایی خاصی ندارد . بنزما در هر بازی چندین و چند موقعیت از دست می دهد ، کاری که به هیچ وجه در حد و اندازه های مهاجمی در رئال مادرید نیست . برنابئو بیشتر بازیکنانی را به یاد دارد که از کمترین فرصت ها به گل می رسیده اند ،‌رونالدو ، نیستلرو ، هیگوائین و ... این چیزی است که آدبایور را بالاتر از بنزما قرار می دهد .

داوید پادیا : هر دو
آنها می توانند در کنار هم بازی کنند . آدبایور می تواند مهاجم نوک باشد و بنزما ، به جای دی ماریایی که افت کرده در جناح راست قرار بگیرد . از نگاه من ، مهاجم فرانسوی و مهاجم توگویی یک زوج فوق العاده ایده آل هستند چرا که کریم خیلی سبک بازیش با مانو متفاوت است . علاوه بر آن ، بنزما وقتی نوک نباشد ، بهتر می تواند بازی کند . هر دو بازیکن هم در روزهای خوبی قرار دارند . بنزما در برابر برزیل خوش درخشیده و آدبایور هم در دو بازی اخیر . او در سه بازی که انجام داده که فقط در یکی از آنها فیکس بوده ، دو گل به ثمر رسانده است . از طرفی رئال هفت امتیاز از بارسلونا عفب است و در کورنیا ، فقط به حمله کردن احتیاج دارد .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد