لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

وقفه بازیهای ملی ، به سود رئال مادرید ،‌ به ضرر بارسلونا

مرجع خبری رئال مادرید : بازیهای ملی گاهی خیلی به ضرر بارسلونا تمام شده است .
بارسلونا ،‌در بازی روز شنبه (ساعت 22:30) خود در مولینون برابر اسپورتینگ گیخون ، باید به یک رکورد منفی غلبه کند : آنها از 19 بازی لالیگایی اخیر خود پس از بازیهای ملی ، فقط شش تا را برده اند . در واقع بارسلونا در بازیهایش بعد از بازیهای ملی ، فقط 49.1 درصد امتیازات ممکن را کسب کرده است .
آخرین نمونه ناکامی بارسا پس از بازیهای ملی ، مربوط به شکست آنها در برابر هرکولس می شود که چهار روز پس از شکست تیم ملی اسپانیا به آرژانتین این اتفاق رخ داد .
البته در نقطه مقابل ، رئال مادرید نه تنها از بازیهای ملی ضرری ندیده است ،‌بلکه آمار بردهایش هم در آن بیشتر شده است . از 74.8 درصد برد در بازیها ،‌به 87.7 درصدرسیده است . از 19 بازی اخیرش پس از بازیهای ملی در لیگ ،‌16 تا را برده ، دو تا را مساوی کرده و فقط یکی را باخته است . رئال مادرید با این آمار مثبت روز یکشنبه در کورنیا به مصاف اسپانیول خواهد رفت.
همچنین در 44 ماه اخیر ، بارسلونا از هفته 23 به بعد ، سابقه افت 32.1 درصدی در نتایجش را داشته است ، در حالی که رئال مادرید ،‌فقط 12.9 درصد افت کرده است .
به هر حال با این که گیخون تیم دست و پا بسته ای به شمار می رود ،‌ اما گاهی اوقات اعتماد کردن به آمار هم می تواند امید دهنده باشد .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد