لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

امانوئل آدبایور : می خواهم مدت زیادی در این جا بمانم

مرجع خبری رئال مادرید : امانوئل آدبایور ، مهاجم توگویی رئال مادرید با بی وین مصاحبه ای انجام داد .
"باید از هم تیمی هایم به خاطر حمایتی که از من کرده اند سپاسگزاری کنم .کاری کردند که من احساس آرامش و امنیت کنم . بازی کردن در بهترین تیم جهان خیلی عالی است و راستش همه با من خیلی مهربان بودند . امیدوارم که در این جا با هم تیمی هایم لحظات خوشی را سپری کنم . "
"مطمئنم که هر بازیکن به شما خواهد گفت که دوست دارد که فوتبالش را در رئال مادرید تمام کند و این خیلی رویایی خواهد بود . می توانم زیدان ، بکام و فیگو را به یاد بیاورم . من از وقتی که جوان بودم آروزی حضور در این جا را داشتم و این یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است . امیدوارم که تا مدتها در این جا بمانم . "
"بازی کردن در این جا خیلی زیبا تر و گسترده تر است . اسپانیا از معدود مکان های جهان است که می توان در آن نتایجی مثل 5-4 را دید . مسی ،‌رونالدو ،‌کاکا ، اوزیل و ... از بهترین های فوتبال جهان هستند که در این لیگ بازی می کنند . لالیگا مملو از بازیکنان با استعداد است و یکی از بهترین های جهان است .
"فرصتهای زیادی برای بازی کردن پیدا می کنم و گلهای زیادی به ثمر خواهم رساند . می خواهم که به رئال مادرید برای بردن بازیها کمک کنم و تمام تلاش خود را خواهم کرد ، حتی اگر لازم باشد که دفاع کنم . وقتی که با تمام وجود برای برد تیمت تلاش کنی ، هم تیمی هایت به تو احترام می گذارند تا بتوانی که بهتر شوی . "
"حالا که با مورینیو کار می کنم ، اعتماد به نتفسم بیشتر شده است چرا که او مربی بزرگی است . او گفت که باید بازی خودم را ارائه دهم و کاری کنم که وقتی بازی می کنم از خودم لذت ببرم . فکر کنم که خیلی مهم است که یک مربی چنین چیزی را بگوید . مثل پدری که به بچه اش می گوید :" برو مدرسه و لذت ببر . " احساس می کنم که یک نوزاد هستم و در حال لذت بردن از آن هستم ."
"امیدوارم که گلهای زیادی بزنم و رئال مادرید نیز بتواند که در هر بازی 3 امتیاز را کسب بکند چرا که برای آن ، در این جا هستیم . "
"بازی با اسپانیول بازی مشکلی خواهد بود ، باید خیلی حواس جمع باشیم و برای برد به زمین برویم . ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان و مربیانی داریم که باید خوب باشند و به برد برسند ."
"امتیاز گرفتن اسپورتینگ از بارسا ؟ چرا که نه . بارسلونا در خارج از خانه بازی می کند و در فوتبال هر چیزی ممکن است . همیشه بازی کردن در خارج از خانه مشکل است . اسپورتینگ حمایت هوادارانش را پشت خود دارد و هر اتفاقی محتمل است . "
"هم والنسیا را می شناسم و هم اتلتیکو را . والنسیا بازیکنانی همچون داوید سیلوا و داوید ویا را پرورش داده و بازیکنان بسیار خوبی دارد . اتلتیکو مادرید نیز فورلانی را دارد که بهترین بازیکن جام جهانی شد و از هر منطقه زمین می تواند گلزنی کند . "  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد