لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

سه گل مهم و روحیه بخش ، حاصل بازیهای ملی چهارشنبه

مرجع خبری رئال مادرید : بازیهای ملی چهارشنبه سه گل مهم برای رئال به همراه داشت .
درست است که بازی های ملی باعث خالی شدن والدبباس شد ، اما مطمئنا خوزه مورینیو روز چهارشنبه با خرسندی سر به بالین گذاشته است . در حالی که امانوئل آدبایور ،‌ با زدن دو گل در سه بازی ، آمار درخشانی داشته است ، از چهار عنصر تهاجمی دیگرش ، سه تایش در تیمهای ملیشان گل زدند که به خصوص در موارد بنزما و دی ماریا ، این خبر خیلی خوشایند بود .
هافبک آرژانتینی بالاخره توانست که طلسم گل نزدن هایش در سال 2011 را بشکند . آخرین گل او مربوط به بازی برابر سویا در 29 آذر بود اما در سال جدید به شدت دچار افت شد ، تا جایی که مورینیو در بازی با سوسیه داد او را روی نیمکت نشاند . دی ماریا در ژنو فیکس بود و توانست که با گلی که زد از نظر روحی و بدنی ، خود را احیا کند .
کریم بنزما نیز شرایط مشابهی دارد و در بازی اخیر تیمش برابر رئال سوسیه داد ، حتی یک دقیقه هم بازی نکرد اما توانست که در بازی تیم ملی کشورش برابر فرانسه عملکرد درخشانی داشته باشد و یک گل خوب به ثمر برساند . البته در نقطه مقابل عجیب بود که تیم ملی برزیل از مارسلو حتی برای یک دقیقه هم اضافه نکرد .
به غیر از این دو نفر ، کریستیانو نیز دوباره در تیم ملی پرتغال گلزنی کرد . او پس از چندین بازی که در گلزنی طلسم شده بود ، در دو بازی اخیر سه گل زده است . بدون شک این گلها می تواند خبر خوشی برای مورینیو برای بازیهای آتی تیمش باشد .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد