لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

آدبایور : " من جنجالی نیستم "

مرجع خبری رئال مادرید : امانوئل آدبایور ، مهاجم توگویی رئال مادرید ، امروز در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد .
شروع خوب و هماهنگی :
"به خاطر دو گلی که زدم خیلی خوشحالم . هر روز سخت تلاش خواهم کرد که به تیم برای بردن بازیهایمان کمک کنم . "
"تا آخرین نفس برای کسب تمامی جام ها خواهیم جنگید . می خواهم از هم تیمی هایم برای کمک کردن به من برای هماهنگی هر چه سریعتر با لالیگا سپاسگزاری کنم . گرانرو ، راموس ، رونالدو ، په په ، مارسلو و ... همه انگلیسی بلدند ، حرفهای من را می فهمند و من هم حرفهای آنها را می فهمم ، از حضور در این جا خیلی خوشحالم . در حال یادگیری اسپانیایی هستم ، این کلمات را یاد گرفته ام : sí(بله) ، gracias (ممنون) ، afición (علاقه) و compañero (هم تیمی ها) ، در حال یادگیری هستم (می خندد) "

مورینیو:
کار کردن با مورینیو خیلی آسان است . او یک شخصیت فوق العاده است اما که باعث تقویت بازی من می شود . او شیوه خاص خود در برخورد با افراد را دارد . انتظاری که از تو دارد را به طور مستقیم به تو منتقل می کند . "

رونالدو :
"کریستیانو رونالدو بازیکن بسیار تنومندی است . هر روز در سالن بدنسازی تلاش می کند تا در بهترین فرم خود باشد . صادقانه باید بگویم که در طول بازیها ، خیلی به او لگد می زدند تا متوقفش کنند ، او خیلی خوب کار می کند ، اما به هر حال کریستیانو ، کریستیانوست و وتوقعات همیشه از او بالاست . "

په په :‌
"نردیدی نیست که په په یکی از بهترین مدافعان جهان است . او یک بازیکن و یک شخصیت خوب است . امیدوارم که در نهایت به رئال مادرید به توافق برسد و هر دو طرف بتوانند که راضی باشند"

بازی با لیون :
"از بازگشت به فرانسه خوشحال می شوم . از زمانی که موناکو را ترک کردم فرصت بازی در برابر تیمهای فرانسوی را نداشته ام . این تیم خوبی است و ما می خواهیم صعود کنیم . ما بازی خودمان را انجام خواهیم داد تا بتوانیم که برنده باشیم ."

گذشته :
"حمله تروریستی به تیم ملی توگو ، شرایط را برای ما خیلی مشکل کرد اما خوشحالم که امروز این جا هستم . خوشبختانه من هنوز هر دو پایم را دارم و می توانم فوتبال بازی کنم . گاهی اوقات ، اشتباها صدایم را بالا می بردم اما حالا آن را ترک کرده ام و آماده تلاش هستم ."
"شروع کارم در متز را که به یاد می آورم با خود می گویم که انگار دیروز بود . خاطرات خیلی خوبی دارم . در متز چیزهای زیادی یاد گرفتم ."

رفتار شخصی :
"تا وقتی که مردم تو را نشناسند نمی توانند در موردت قضاوت کنند . مردمی که من را می شناسند می گویند که من خیلی دوست داشتنی هستم . همیشه لبخند بوده ام . از قاره آفریقا و کشوری فقیر آمده ام و بازی کردن در اروپا برای من فوق العاده است . من می خواهم برنده باشم ، اما وقتی اوضاع روبراه نباشد ، از نظر شخصی روی من اثیر می گذارد ، اما فکر نمی کنم که جنجالیباشم . من دوست دارم که بازی کنم ، شوخی کنم و ... گاهی اوقات نمی توان به آن چیزی که دوست داشت رسید اما این بخشی از زندگی است . اما من جنجالی نیستم ."

تمدید گواردیولا :
"من بازیکن رئال مادرید هستم . گواردیولا در بارسلونا کار می کند و حتما آنها خوشحال هستند که تمدید کرده است ، اما این به من ارتباطی ندارد . "

پیش بینی :
"شاید بتوانم 15 ، 20 گل بزنم اما نمی توانم عدد دقیقی تعیین کنم . دوست دارم به گلزنی تا پایان فصل ادامه دهم و بیشترین تعداد گل ممکن را بزنم . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد