لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

بارسلونا در بهترین دهه تاریخ خود هم بهتر از رئال نبوده است

مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در دهه اخیر از نظر آماری نه تنها از بارسلونا کمتر نبوده ، بلکه آماری بهتر هم داشته است .
برخی بر این باورند که بارسلونا در دهه گذشته توانسته که بهترین تیم تاریخ را داشته باشد و رئال مادرید در سایه بوده است اما آمار چیز دیگری را نشان می دهند . بارسلونا در بهترین دهه تاریخ خود هم بدتر از دهه پر فراز و نشیب رئال ماردید بوده است .
برخی می گویند که بارسلونا ، فوتبال نابی ارائه می دهد ، شخصیت خاصی دارد ، گواردیولا فرد بی همتایی است و ... اما واقعیت این است که آنها هنوز که هنوزه نتوانسته اند که بهتر از رئال مادرید باشند .
در دهه اخیر ، بارسلونا و رئال مادرید به اندازه یک دیگر قهرمان چمپیونزلیگ شده اند . تنها تفاوت دو تیم در قهرمانی کوپا دل ری است که بارسلونا آمار بهتری داشته است و در لالیگا نیز رئال مادرید به مراتب آمار بهتری نسبت به حریفش داشته است .
رئال مادرید در دهه اخیر ف 4 بار نایب قهرمان لالیگا شده است و بارسلونا فقط دو بار . رئال مادرید هیچ گاه نشده که در رده هایی از لالیگا که به چمپیونزلیگ می رسند حاضر نباشد اما بارسلونا سابقه ششمی را هم دارد . علاوه بر آن ، رئال مادرید دو بار نایب قهرمان کوپا هم شده است .
دیگر واقعیت این است که رئال مادرید در ده سال اخیر ، از نظر آماری در لالیگا از بارسلونا بهتر بوده است . رئال ماردید در دهه اخیر ، 779 امتیاز در لیگ گرفته است و بارسلونا ، 750 تا (29 تا کمتر از رئال مادرید)
خلاصه این که این فاصله عظیم میان این دو تیم که برخی آن را تصور می کنند ،‌به هیچ وجه از نظر آماری واقعیت ندارد . بارسلونا در دوران خوبی است اما همچنان در طول تاریخ در سایه رئال مادرید بوده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد