لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

زیدان :" هر روز در تمرینات و در کنار مورینیو هستم "

                               

مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در مورد خودش و رئال مادرید با اکیپ مصاحبه کرد .
زین الدین زیدان ، بازیکن سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا گفت که "پول زیادی " برای حمایت از قطر برای میزبانی جام جهان 2022 صرف کرده است و اذعان داشت که این پول را صرف امور خیریه کرده است .
این ملی پوش سابق در مصاحبه با اکیپ در روز چهارنشبه گفت :"‌از ده ، یازده ، 12 و 13 میلیون یورو صحبت می شود ... قاطعانه می گویم ، این حرفها احمقانه هستند . حتی یک چهارم این مقدار را هم نگرفته ام . "
او گفت که نمی تواند مبلغ دقیق دریافتی خود را فاش سازد اما اطمینان داد که مبلغ قابل توجهی بوده است .
این بازیکن سابق افزود :" البته من این کار را به خاطر پول نکردم . اگر پولکی بودم ،‌ آخر دوران فوتبالم را در امارات می گذراندم و پول فوق العاده ای هم می گرفتم ،‌اما به هر حال پول را صرف امور خیریه کردم . "
این بازیکن سابق در مورد کارش در رئال ماردید نیز گفت :" من هر روز در تمرینات و در کنار مورینیو و تیم هستم . من اتاق کار خاص خود را دارم . وظیفه من نگاه کردن ، آنالیز کردن و صحبت کردن با مربی است و مربی به من دیدگاه خاص خود را می دهد . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد