لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

بازیهای ملی نهم فوریه : چهار گل بازیکنان رئال مادرید،درخشش اوزیل

مرجع خبری رئال مادرید : نگاهی به بازی های مادریدیستا ها در تیم های ملیشان در نهم فوریه می اندازیم .
ایتالیا 1-1 آلمان / درخشش اوزیل
تیم ملی ایتالیا با گل دیرهنگام جوزپه روسی ، بازیکن ویارئال توانست که تیم ملی آلمان را متوقف کند . اوزیل و خدیرا ، دو بازیکن رئال مادرید در این بازی 90 دقیقه حاضر بودند که شماره 23 رئال مادرید بدون شک بهترین بازیکن تیمش بود .

فرانسه 1-0 برزیل / گل پیروزی بخش بنزما
تیم ملی فرانسه توانست که با تک گل کریم بنزما ،‌مهاجم رئال ماردید ، بازی دوستانه برابر برزیل در پاریس را با برد پشت سر بگذارد . مهاجم رئال 86 دقیقه درون زمین بود که تکل خشن هرنانس روی او باعث ده نفره شدن برزیل شد تا طلسم برزیل در شکست دادن فرانسه ، 19 ساله شود .

آرژانتین 2-1 پرتغال / دو گل مادریدیستایی
تیم ملی آرژانتین توانست که در یک بازی دوستانه ، در ژنو ، پرتغال را شکست دهد . روی پاس مسی ، دی ماریا یک گل خوب به ثمر رساند اما کریستیانو روی سانتر هوگو آلمیدا ، بازی را به تساوی کشاند . گاگو ، 28 دقیقه ، کریستیانو 60 دقیقه و دی ماریا ،65 دقیقه در زمین حاضر بودند .

اسپانیا 1-0 کلمبیا / برد ناپلئونی
تیم ملی اسپانیا بالاخره توانست که با تک گل سیلوا ، یک بازی دوستانه را ببرد .کاسیاس ، آلبیول و راموس 90 دقیقه در زمین حاضر بودند ،‌ آربلوا از دقیقه 56 وارد زمین شد و ژابی در دقیقه 76 جای خود را به زننده گل بازی ، سیلوا داد . دروازه بان رئال یک موقعیت تک به تک خوب را از آبل گرفت .   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد