لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

40 میلیون یورو ، رقم فسخ قرارداد مورینیو

مرجع خبری رئال مادرید : مورینیو به این سادگی ها نمی تواند از رئال جدا شود .
فسخ قرارداد مورینیو با رئال مادرید ، 40 میلیون یورو آب خواهد خورد . باشگاه رئال مادرید در آخر فصل ، به بررسی شرایط مربی پرتغالی و بحث هایی که پیرامون اختلافش با خورخه والدانو مطرح شده ، خواهد پرداخت تا تصمیم نهایی را اتخاذ کند .
خود این مربی اخیرا با گفتن این که ماندن یا نماندنش در آخر فصل در رئال مادرید قطعی نیست ، تنور شایعات را داغ کرد . او به مسئولان باشگاه اعلام کرده که یکی از شرایط اصلی ماندنش در تیم ، رفتن والدانوست .
البته مدیران باشگاه رئال تهدید مربی پرتغالی را زیاد جدی نگرفته اند ، علتش هم مشخص است ، چرا که در قرارداد مورینیو بندی گنجانده شده که در صورتی که یکی از طرفین بخواهند قرارداد را فسخ کنند ،باید 40 میلیون یورو بپردازند ، رقمی که بعید است باشگاهی راضی شود آن را بپردازد .
رئال مادرید برای به خدمت گرفتن مورینیو از اینتر ، چیزی بین 8 تا 16 میلیون یورو پرداخت کرده است و حاضر نیست که او را به این راحتی از دست بدهد .
40 میلیون یورو برای انتقال یک مربی رقم کمی نیست . از طرفی مورینیو سالی 12 میلیون یورو دستمزد می گیرد که هیچ مربی در جهان ، تا این حد پول دریافت نمی کند ، حتی گواردیولا .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد