لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

دوئل نفسگیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برای آقای گلی

مرجع خبری رئال مادرید : دوئل صدرنشینی جدول آقای گلهای لالیگا خیلی جذاب شده است .
چه کسی آقای گل خواهد شد ؟ آقای گل چه تعداد گل در این فصل خواهد رساند ؟‌رکورد 38 گل هوگو سانچز و تلمو زارا شکسته خواهد شد ؟ دوئل کریستیانو و مسی ، منبع تمامی این بحث هاست ، چرا که آنها می خواهند که یک رکورد تاریخی را در راه کسب ال پی چی چی پشت سر بگذارند .
از آمار کریستیانو و مسی این طور بر می آید که این دو خواهند توانست که برای اولین بار در تاریخ ، از رکورد 40 گل در یک فصل لالیگا ، بالا بزنند . بازیکن پرتغالی در 22 بازی ، 24 گل زده است و اگر به همین روند ادامه دهد تا آخر فصل به رکورد 42 گل خواهد رسید و بازیکن آرژانتینی نیز مطمئنا در تعقیب او خواهد بود .
مسی در برابر اتلتیکو چهارمین هت تریک خود را به ثمر رساند و حالا به رکورد 40 گل در 33 بازی رسمی این فصل رسیده است که 24 تایش در لیگ بوده است . لئو چهارمین گلزن برتر تاریخ لالیگا با 167 گل زده است که پشت سزار (235) ، کوبالا (194) و سامی تیر (178) قرار دارد اما بدون شک در سالهای اخیر خواهد توانست که به بهترین گلزن تاریخ بارسلونا مبدل شود .
کیکه سانچز فلورس ، مسی را دی استفانوی قرن 21 خواند اما یک روز بعد ، خورخه والدانو اعلام کرد که این لقب بیشتر شایسته کریستیانو رونالدوست چرا که هر دو در رئال مادرید بوده اند . اما واقعیت این است که حتی دی استفانوی کبیر هم نتوانسته بود که در 51 بازی لالیگایی برای رئال ، 50 گل بزند .
فقط سزار و زارا در فصل 51-50 توانسته بودنند که با زدن 26 و 25 گل در 22 بازی ، بهتر از کریستیانو و مسی باشند . زارا در آن فصل توانسته بود که به رکورد 38 گل زده در یک فصل برسد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد