لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

پشنهاد 50 میلیونی آدیداس برای تمدید قراداد با باشگاه رئال مادرید

   مرجع خبری رئال مادرید : برنامه ویژه ای برای حمایت آدیداس از رئال مشخص شده است .
روز پنجشنبه در هرزوک (آلمان) یک جلسه مهم پیرامون ادامه همکاری آدیداس و رئال مادرید که از سال 1998 آغاز شده ، برگزار شد . قرارداد این برند ورزشی با باشگاه رئال مادرید 30 ژوئن 2012 به اتمام می رسد اما این شرکت آلمانی می خواهد که تا پیش از اتمام این فصل آن را تمدید کند اما باشگاه رئال مادرید در حال مذاکره با دیگر شرکت ها هم هست تا بتواند که مساعدترین پیشنهاد مالی را قبول کند .
در این جلسه که مدیر داخلی شرکت آدیداس  و، هربرت هاینر و خوزه آنخل سانچز ، یکی از مسئولان بلند پایه رئال شرکت داشت ، کمپانی آلمانی اخبار خوشی داشت. .  در این جلسه پیشنهادسالی 50 میلیون یورو برای پوشیدن پیراهن هایی با برند آدیداس توسط رئال مادرید مطرح شد ، قرارداد فعلی سالی 30 میلیون یوروست .
نایک ، رقیب دیرینه آدیداس ، آماده است تا در صورت ایجاد هر گونه مشکلی در معامله ، سراغ رئال مادرید بیاید . نایک که یک شرکت چند ملیتی است ، اخیرا توانسته که با تیم ملی فرانسه تا سال 2019 برای تامین پیراهن این تیم به توافق برسد .
گفتنی است که اگر اتفاق خاصی نیفتد ، رئال مادرید سراغ نایک نخواهد رفت و با قرارداد سالی 50 میلیون یورو ، دوشنبه آینده با آدیداس امضا خواهد کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد