لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

لالیگا

همه چیز از فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا

مصابحه ی کریستین رونالدو با TVE

کریس رونالدو  در مصاحبه باTVE
« ما سیزده بازی دیگه داریم و باید به این فکر کنیم که همه ی بازی ها رو ببریم. شاید کلاسیکو تایین کننده باشد ولی نباید در خانه ببریم و در بیرون از خانه ببازیم. من در مورد شانسمون مطمئنم.»
« ما یکی از بهترین بازیامونو در نیو کمپ اجرا کردیم ولی (با بدشانسی) باختیم. این دفعه ترجیح می دهم بد بازی کنیم ولی در برنابئو ببریم.»
« من همیشه به دنبال پیروزی و پیشرفت هستم و می دانم که کار آسانی نیست ولی هیچ چیز در زندگی به آسانی به دست نمی آید. اگه میشد که با گریه به دنیا نمی اومدیم!!!»
« در طول سالهایی که در رئال بازی خواهم کرد که امیدوارم آخرین باشگاه من باشد به هر چه که بخواهم خواهم رسید و به باشگاه و هواداران ثابت می کنم که ارزش پولی را که بابت من داده اند دارم.»
منبع:realmadrid.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد